سربازان در دوران دفاع مقدس بزرگترین تکیه‌گاه ملت بودند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در دوران دفاع مقدس سربازان بزرگترین تکیه‌گاه ملت بودند و بیش از دو سوم شهدای این نیرو را پرسنل وظیفه تشکیل می‌دادند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، در مراسم جشن ۸۰۰ زوج جوان سرباز، که صبح امروز در سالن همایش مرکز آموزش و پشتیبانی نزاجا برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت سالروز میلاد منجی بشریت، پیوند آسمانی ۸۰۰ زوج جوان را به خانواده‌های آن‌ها تبریک گفت.

وی ازدواج را سنت نیک و حسنه حضرت رسول(ص) عنوان کرد و افزود: امروز افتخار داریم تا به عنوان یک ارگان نظامی تداوم بخش سنت پاک در میان پرسنل وظیفه باشیم.

جانشین فرمانده نزجا گفت: سرباز بازوی توانمند و نقطه اتکای ملت و نظام هستند، دوران خدمت سربازی در واقع بستری است که جوان را در طول این فرآیند برای پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی آمده می‌کند.

حیدری در ادامه خطاب سربازان جوان که به کسوت دامادی در آمده بوند، گفت: من اعتقاد دارم که شما بهترین مردان برای خانواده خواهید بود، چون قبول کردید در دوران جوانی دو سال از وقت خود را در خدمت کشور باشید که این نشان از شرافت، عزت و مسئولیت‌پذیری شماست.

وی همچنین خطاب به همسران سرباز گفت: شما نیز قطعا همسران خوبی برای شوهران خود خواهید بود، زیرا زمانی که همسرانتان در کسوت مقدس سربازی بوند به آنها بله گفتید و آنان را در این شرایط خطیر یاری کردید.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه سرباز موجب عزت، بقا و پایداری نظام است، افزود: در دوران دفاع مقدس سربازان بزرگترین تکیه‌گاه ملت بودند و بیش از دو سوم شهدای نیروی زمین ارتش را پرسنل وظیفه تشکیل می‌دادند.

حیدری در پایان افزود: برگزاری چنین مراسمی در جهت تکمیل بخشی از پازل خوشایندسازی دوران خدمت سربازی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده، معاون نیروی انسانی نزاجا گفت: این مراسم در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و در تکریم جوانان سرباز و استحکام کانون گرم خانواده امروز به‌طور همزمان در ۱۰ استان برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نام‌گذاری شده است برگزاری چنین مراسمی در واقع می‌تواند زمینه‌ساز فرهنگ خانوده موفق و اسلامی باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا